TRÖTT POJKVÄN...

Hejsan.

Igår efter jobbet åkte jag o macke hem till Mattias o Anton och hade lite myskväll. Men som vanligt somnade macke och även så anton så det slutade med att jag o mattias satt o kollade på den gröna milen :p Idag har jag bara jobbat, det blev ett kort pass vilket var oerhört skönt! Bytte pass med stina så jag kunde åka och gratta min lilla kusin tilde på födelsedagen :) Har nyss o duschat o grejat så vi ska väl åka om ett tag, dock så har macke somnat igen..... Visst är han trevlig min pojkvän? :) Pappa sitter nere och skriker som fan för det går inge bra för liverpool.. Nu ska jag gå ner o platta håret! See ya

Puss o Kram
elinjonsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0