FILM/NÖTTER/SÄNGEN

Nu har vi varit på kalas hos Tilde :) Hon är ju bara för underbar! Med sina jeansleggings, rosa hello kitty tröja och pippilotter =) Hon verkade vara nöjd med presenterna, mer än vad man kan säga att marie o nisse vart ;) Hon fick en massa instrument och sånt.. Nu ska jag mamma o pappa kolla på film, men jag kollar nog inte på hela för jag är så trött.. Här även beställt ett par shorts idag, skit snygga tyckte jag att dom var! Tänk med ett vitt linne eller vit tshirt under och är brun axelväska :) Ha de bra..



Puss o Kram
elinjonsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

de där shortsen ligger i min garderob också och inväntar sommaren, så snygga! plus att du kommer nog bli min handledare när jag ska lära mig hur mc donalds fungerar, spännande! :)

2010-03-22 @ 22:04:07
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0