ÄNTLIGEN DATOR IGEN

Hej på er!
Nu var det 2 veckor sedan jag uppdaterade!! Min dator har varit trasig så jag har inte haft möjlighet, eftersom vi har haft lov också.. Men nu är allt i sin vanlig ordning igen ;)
Idag stannade jag hemma från skolan, har haft så ont i magen länge nu.. Funderar på om jag kanske är allergisk mot något? Det är som ett eget litet tjernobyl i magen på mig! Jag äter ju bra och dricker ordentligt så det är inget sånt heller.. Men efter att ha ätit lite müsli och a-fil mår jag bättre :) Nu sitter jag och håller på fixar paketet jag ska skicka iväg till Luleå. Det innehåller ett par skor, dom jag köpte från USA. Dom var ju för stora för mig så jag sålde dom på tradera. Har dock köpt ett par nya som påminner lite om dom, fast utan "guld" detaljerna.. Slänger upp en bild! Nu ska jag sätta mig i hålla på lite med europaresan, skriver ikväll!


Dessa är mina nya älsklingar ;) 14 cm klack!!

Puss o Kram
elinjonsson


Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit, vilka dojjor! Sjukt snygga!!! :)

2010-03-19 @ 19:25:21
URL: http://johannalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jo dom är ganska skor i klacken ;) Men tycker dom e grymt snygga =)

2010-03-19 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0