VARNING FÖR FULA BILDER!

Sitter på jobbet nu två timmar tidigare.. Börjar inte förens 15:00 :p Ska passa på att plugga lite eftersom jag var borta ons/tors.. Men tror jag ligger ganska bra till ändå! Idag hade vi håltimme mellan 08:45 - 10:00, så vi passade på att knäppa lite snygga bilder :D


Selmis


SurStina


Om ni undrar vart jag köpte mitt underbett så var det på
www.underbett.com :)


Naaaaw vi är så söta tsm!


Stinis


Mina nya älsklingar!! Ska köpa dom nästa gång jag är på stan.
Så äckligt snygga skor!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin Jonsson

Du har ju typ sånna? (:

2010-02-28 @ 02:42:40
URL: http://mallanjonssson.blogg.se/
Postat av: stina

jag saknar bilden på din dubbelhaka ju, att du inte la upp den också? förstår inte..

2010-03-02 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0