SOOOVA


Ja idag blev en ganska händelserik dag trotts allt! Har köpt ansiktsprodukter, två tröjor och hämtat ut ett paket från hm! Innehållet får ni se en annan dag, men det som var där i var: ett par jeansleggings, ett par leggings, en kjol, två par skor, en tjocktröja och två väskor :) Ska som sagt visa bilder en annan dag :)
Nu har jag nyligen ätit lite god lax till middag, och lite underbar blåbärspaj till efterrätt :) Blev lite extra firande idag eftersom pappa kom hem idag, han har varit i uppsala och opererat handleden och har sovit där på sjukhuset, men idag fick han komma hem :)
Har även gjort en ansiktsmask och duschat, så nu känner jag mig fräschare och piggare! Hoppas jag mår bra imorgon, hoppas hoppas hoppas... Nu ska jag gå och lägga mig på spikmattan en sväng sedan ska det sovas! God natt

Puss o Kram
elinjonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0