8 APRIL

Heeej!

Sitter o slappar lite här nu :) Har "nyss" kommit hem från jobbet, idag har jag utbildat spralliga o glada Alex ;) Man behöver inte vara orolig för att misslyckas när man utbildar sådana som henne! Underbart. Imorgon blir det mer utbildning, hoppas på en lika lyckad! Imorgon fyller Mandy år också, ditt äckel ;) Hoppas du får världens bästa dag Amanda :) PUSS PÅ DIG.

Har precis insett att jag måste spara ihop 17 tusen till sommaren!! Ungefär iaf..
- 2 000 till London
- 10 000 till körkortet
- 5 tusen till Malta

Det är många utgifter och lite inkomster nu! :p Men ska väl försöka få ihop de iaf, nu måste jag lägga mig o sova om jag ska orka upp till jobbet imorgon och få in dom där pengarna ;p Tänkte fråga om jag behövs längre än till 14:30.. Ha de bra gött fölk!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2010-04-09 @ 10:05:09
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Alexandra

oj, där tryckte jag visst lite fort på knappen.. ;) men tack för den great'a handledningen och de fina orden! :)

2010-04-09 @ 10:06:09
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kör jättemycket hemma och ta körkortet på ABE i Bollnäs, så klarar du körkortet på 7000 :) Högst 8.

2010-04-09 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0