2010-04-14


Nu är jag trööött :) Ska gå och sova nu, eller jag ska ju självklart kolla på tintin först! Idag har jag hunnit med mycket.. Började dagen i skolan, efter skolan åkte vi till resecity och bokade resan till london preliminärt känns riktigt skönt :) När jag kom hem pluggade jag i typ 10 min på trafikantprovet, kan inte plugga på något så tråkigt!! Hur ska jag kunna ta körkort? :p Sedan tränade jag lite och sedan blev det en grekisksallad till middag :) mums! Har även försökt pluggat lite nu på kvällen också men det gick ju inte så bra.. Halv åtta hos mig var mer intressant! Nu ska jag hoppa i sängen! Ha de bra..

Puss o Kram
elinjonsson

ps. vill du få mer besökare? bli medlem här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0