2010-04-13

Hejsan.

Imorgon ska jag tillbaka till skolan, var ju hemma igår och idag eftersom jag inte har praktik på coop längre. Har dock fixat ny praktikplats på ica! Där var jag sist och där trivdes jag mycket bättre än på coop :) Blir en ganska kort dag imorgon, slutar kvar över två så det är skönt :) Efter skolan blir det förmodligen lite träning, antingen crosstrainern eller ut och springa lite! Fast i och för sig har ju jag och jossan kommit överens om att vi ska satsa på "vass 2010" så det kanske blir en fet chokladkaka ist ;)

Idag har jag beställt lite kläder skor från gojane.com! Haha, köpte 3 par skor, 1 linne, ögonfransar o lite annat smått :) Mamma o malin beställde ett par varsinna skor också, likadana som mig ;) Men dom var riktigt fina, ett par gråa lågskor.. Nu ska jag sova, är så sjukt trött! Imorgon blir det ju som sagt skolan ;) Ha det bra! Här kommer skorna och linnet:


- Ett vanligt random linne :)


- Blev dessa till slut! Hoppas jag blir nöjd :)


- Skulle köpa ett par i vita också men dom tog slut
i storleken :(



- Det var dessa jag menade, mamma, jag
och syster kommer ha likadana ;)


Puss o Kram
elinjonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0